poniedziałek, 30 lipca 2012

Rozdział 8


-IMPREZA!!!!!!!!!!- wpadł Tom do mojego pokoju.
-Jaka impreza?- zapytałam zaspana
-Dzisiaj u nas, Nathan z Jay’em pojechali na zakupy choć nam pomóc przygotowywać przekąski
-Spoko, wstałam i wskoczyłam w sukienkę- zeszłam na dół i zaczełam gotować z dziewczynami i Tomem. Ze wszystkimi zaczęłam się dogadywać nawet z Michele zakopałam wojenny topór.
Zaczęła się impreza byłam ubrana w krótką niebieską sukienkę i czerwone dodatki. Impreza toczyła się fajnie tańczyłam z każdym z członków The Wanted, potem trochę wypiłam i zaczęło mi szumieć w głowie. Z mojego pola widzenia zniknął Nathan a pojawił się Jay tańczyliśmy a potem skierowaliśmy się do jego sypialni, rzucił mnie na łóżko zdarł ze mnie sukienkę ja nie pozostałam mu dłużna zdarłam z niego bluzkę spodnie, potem już wszystko potoczyło się dość szybko.
Rano obudziłam się w objęciach Jay’a dopiero teraz zrozumiałam co zrobiłam
-Jay obudź się- powiedziałam i go szturchnęłam
-Co się... a witaj- powiedział i chciał mnie pocałować, jednak się odsunełam
-Jay to nie miało prawa się było wydarzyć- wstałam i zaczęłam się ubierać
-Daj spokój ja cały czas cię kocham powiedziałem tamto że nie tylko dlatego że Nathan mnie prosił- miałam ogromny mętlik w głowie a już myślałam że dam radę żyć normalnie. Wyszłam z jego pokoju udałam się do łazienki gdzie zastałam śpiącego Maxa w wannie. Więc darowałam sobie korzystanie z mojej własnej łazienki i poszłam do pokoju Nathana. Gdy weszłam do jego pokoju zastałam go w łóżku z jakąś blondynką. Zabolało mnie to jak cholera, wybiegłam z pokoju i wróciłam do Jaya. Płakałam gdy Jay mnie zauważył podszedł i mnie przytulił wtuliłam się w niego
-Czemu płaczę samo go zdradziłam- zapytałam
-Bo szybko się do kogoś przywiązujesz- powiedział loczek. Cały czas byłam w niego wtulona byłam zła na Nathana ale zdawałam sobie sprawę że w tym momencie jestem hipokrytką.
Jay zabrał mnie potem do restauracji z domu bo nie chciałam trafić na Nathana nie wiedziałam co robić. 
_________________________________________________________________________________
Przepraszam że taki krótki ale brak weny i komputera jestem na wakacjach i wszystko dodaje z telefonu ale za trzy dni wracam i obiecuje maga długaśny rozdział, i później będę dodawać rozdziały regularnie.
P.S sorry że taki kiepski rozdział mam wrażenie że was nim rozczaruję.

5 komentarzy:

  1. Nie rozczarowujesz ! Każdy ma słabsze dni... ;) A rozdział bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczarowujesz?!
    Tak, masz rację rozczarowujesz mnie!
    Ale tym swoim podejściem do tych wspaniałych rozdziałów!!!
    Więcej wiary w siebie!!
    A co z tego, że rozdział krótki ;*
    Nieźle w nim namieszałaś ;D
    Tu loczek tu czapkoholik z kim ona będzie??!?!?!?!
    Czekam na szybką odpowiedź ;*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, najważniejsze, że jest :)
    czekam na tego nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Że co Ty mówisz do mnie???!!!!
    Jak ja miałam coraz większe oczy gdy czytałam ten rozdział o_O
    Ja już chcę wiedzieć co będzie dalej!!!!!!!
    Czekam na więcej :)
    Buziaki :********

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :)
    Nikogo nim nie rozczarowujesz!:)
    weny:)

    OdpowiedzUsuń